Hello world!

Postanowiłam zostawić oryginalny nagłówek pierwszego wpisu i tym samym powitać się z całym światem. Co mogę powiedzieć o sobie? Jestem przeciętną (jeszcze) nastolatką ,która niedługo zaczyna studia ,która ma bzika na punkcie muzyki ,filmów ,literatury ,siatkówki i jeszcze raz muzyki. Nie przepadam za wieloma rzeczami  choć staram się bardzo dostrzec jakiekolwiek pozytywy w pewnych sytuacjach ,jednak wrodzony racjonalizm stawia mnie w świetle marudy. Zainteresowania można powiedzieć mam wszechstronne bo znajdzie się i polityka, kino, sport, muzyka, film, jak i wiele innych plus sytuacje z życia wzięte. Myślę ,że o sprawach dotyczących muzyki będę często pisać ponieważ ona odgrywa jedną z ważniejszych ról w moim życiu. Jakby ktoś był ciekawy o jakiej muzyce chce pisać to teraz rozwieje wszelkie wątpliwości , a mianowicie o rocku, indie, metalu ,a nawet o elektronicznej. Mam nadzieję ,ze starczy mi motywacji by prowadzić w miarę regularnie moje wywody i zachęcę tym samym was do odwiedzania mojego bloga!

Pozdrawiam, palebride ; ))

Ten wpis został opublikowany w kategorii Różności. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Hello world!

  1. Raaaadzioooo pisze:

    myślę, że nie ma najlepszego zespołu ;D powinnaś dodać „według Ciebie z poniżej podanych” 😛

  2. palebride pisze:

    zaraz się to zmieni 😉

Skomentuj

