Obciach czy klasyka ? czyli piosenki z dzieciństwa ; )

Za młodu nie miało się szczególnych wymagań co do muzyki i słuchało się przeważnie co popadnie i mimo iż ja miałam gust po rodzicach więc sięgałam głównie po klasykę rocka czy metalu to jednak czasami interesowały mnie  aktualne hity, którymi wszyscy się jarali  i duzi, i mali.

Wybrałam kilka takich hitów z lat 90. gdzie jak wiadomo była moda na kiczowate odblaskowe ubrania w neonowych kolorach, głupie fryzury i beznadziejne kawałki, które stawały się hitami list przebojów wypychając te ważniejsze i ambitniejsze (zresztą nadal tak jest na rynku muzycznym). Czasami jednak trafiały się takie, które do tej pory mają miano klasyki i to całkiem zasłużenie. Przedstawię dziesięć hitów które rządziły na dyskotekach  u schyłku XX wieku i pozostawię je bez większego komentarza, bo ? Zresztą sami wiecie  : P

1.Dr.Alban – It’s My life

2.Coolio-Gangsta’s Paradise

Pochodzący z filmu ”Młodzi i gniewni” z Michelle Pfeiffer jest już klasykiem i często granym utworem w rozgłośniach radiowych co akurat tutaj jest OK.

3.Desireless -Voyage voyage

Prawdziwy hit dyskotek gdzie dziewczyny chodziły tam we wsiurskich bluzkach z żabotem i koronkach, a faceci w welwetowych spodniach w dziwnych koszulach i przy głupawych wąsikach, które były szałem tamtych lat. Dobrze, że nie każdy był na tyle odważny by mieć fryzurę a’la wokalistka.

4. Aqua- Barbie girl

Tego nikomu nie trzeba szerzej przedstawiać. Ten kawałek jest niemal hymnem kiczowatych, jednak nadal kochanych lat 90. Jest o uwielbianej lalce przez większość dziewczynek, teledysk jest kolorowy co bardziej powodowało przyciąganie przed TV dzieci i jeszcze ”proroctwo” w nim zawarte na kolejne lata czyli ? Tak coraz więcej takich żywych lalek barbie na ulicy. Nic dodać, nić ująć.

5. Eiffel 65 – Blue (Da Ba Dee)

Nie wiem jak to skomentować; p Tu wszystko jest porażką totalną, a jednak się przyjęło? Ehh… ; )

6. Scatman John

Kto nie zna tego pana z wąsem, który sama nie wiem już o czym śpiewa, ale robi to z niesamowitą szybkością 😛

7.Vengaboys – Boom, Boom, Boom, Boom!!

Tekst jakże ”ambitny” i wciągający…. Po paru głębszych ciężko nadążyć za tempem piosenki co wiem z obserwacji ; D

8. A*Teens – Super trouper

Sprawili tylko to, że na chwilę przypomniano sobie o czymś takim jak szwedzki zespół ABBA i tylko taka ich zasługa, bo wykonanie jest tragiczne i tyle.

9. Big Cyc – Makumba

To jeden z klasycznych polskich hitów, które nadal bawią i są genialne mimo upływu czasu. Teledysk powala kompletnie  ; )

10. Just 5- Kolorowe sny

Hmm tego to nie słuchałam, ale to był song bardzo popularny w mojej klasie z czasów podstawówki i kolejnym powodem dodania tego tu było to, że swoją obciachowością i nietrafioną stylizacją na N’SYNC mnie po latach bawi jak mało co 😀 nie wiem co ci ludzie myśleli nagrywając to, ale cóż…Mam nadzieję, że proszki odłożyli na bok ; )

Ok to już koniec tej muzycznej retrospekcji; p

Pozdrawiam, palebride ; )

Ten wpis został opublikowany w kategorii Muzyka. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Obciach czy klasyka ? czyli piosenki z dzieciństwa ; )

  1. paweuu pisze:

    ja lubiłem Backstreet Boys, mam nawet gdzies kasete:P a poza tym smerfne hity 😉

Skomentuj

