Magazyn ”Q” wyłonił 50 najlepszych albumów minionego roku !

Po hucznym powitaniu roku 2011 wiążącym się ze stratą gitary oraz ciągłym brakiem kaca 🙂 pora powrócić do rzeczywistości. Pośród wielu śmietnikowych niusów z dupy znalezionych na ojczystych popularnych portalach pora na przeszukanie zagranicznych i co? Ano znalazłam tradycyjnie zestawienie najlepszych albumów ostatniego roku i może nic nowego tam się nie pojawiło, to jednak szokujący jest fakt, co Angole uważają za najlepsze…

50.Steve Mason – Boys Outside

49.Deerhunter – Halcyon Digest

48.Edwyn Collins – Losing Sleep

47.Two Door Cinema Club – Tourist History

46.Joanna Newsom – Have One On Me

45.Cherry Ghost – Beneath This Burning Shoreline

44.Villagers – Becoming A Jackal

43.Skream – Outside The Box

42.Tom Jones – Praise And Blame

41.Belle And Sebastian – Write About Love

40.Peter Gabriel – Scratch My Back

39.I Am Kloot – Sky At Night

38.Janelle Monae – The Archandroid (Suites II and III)

37.The Coral – Butterfly House

36.The Roots – How I Got Over

35.Everything Everything – Man Alive

34.The Dead Weather – Sea Of Cowards

33.Tricky – Mixed Race

32.The Drums – The Drums

31.The Chemical Brothers – Further

30.Brandon Flowers – Flamingo  (WTF?!)

29.Interpol – Interpol  (WTF?!)

28.Avi Buffalo – Avi Buffalo

27.Midlake – The Courage Of Others

26.Klaxons – Surfing The Void (WTF?!)

25.Kings Of Leon – Come Around Sundown  (WTF?!)

24.Bryan Ferry – Olympia

23.LCD Soundsystem – This Is Happening

22.Corinne Bailey Rae – The Sea

21.Band Of Horses – Infinite Arms

20.Take That – Progress

19.Grinderman – Grinderman 2

18.Manic Street Preachers – Postcards From A Young Man

17.John Legend & The Roots – Wake Up!

16.Foals – Total Life Forever

15.Yeasayer – Odd Blood

14.Hot Chip – One Life Stand

13.Beach House – Teen Dream

12.Gil Scott Heron – I’m New Here

11.The Black Keys – Brothers

10.MGMT – Congratulations

9.Paul Weller – Wake Up The Nation

8.The National – High Violet

7.Gorillaz – Plastic Beach

6.John Grant – Queen Of Denmark

5.Vampire Weekend – Contra

4.Laura Marling – I Speak Because I Can

3.Plan B – The Defamation Of Strickland Banks

2.Robert Plant – Band Of Joy

1.Arcade Fire – The Suburbs

Jako małą ciekawostkę mogę dorzucić jeszcze jedno zestawienie zrobione przez ów magazyn ” 10 najlepszych płyt ćwierćwiecza” Oczywiście redakcja poszła po najmniejszej linii oporu wybierając przereklamowane w większości albumy, a oto i one:

1. OK Computer – Radiohead
2. Nevermind – Nirvana
3. (What’s The Story) Morning Glory? – Oasis
4. Definitely Maybe – Oasis
5. Whatever People Say I Am – Arctic Monkeys
6. The Joshua Tree – U2
7. The Stone Roses – The Stone Roses
8. The Bends – Radiohead
9. Achtung Baby – U2
10. Black Holes And Revelations – Muse

Ja się pytam gdzie jest Queen, Metallica i inne klasyki?! Oczywiście OK Computer zasługuje na miejsce w tej dziesiątce, ale nie na pierwszym miejscu. O !

Palebride.

Reklamy
Ten wpis został opublikowany w kategorii Muzyka i oznaczony tagami . Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

2 odpowiedzi na „Magazyn ”Q” wyłonił 50 najlepszych albumów minionego roku !

  1. Czaszi pisze:

    U2, ok. achtung i joshua tree, fakt, są dobre. ale gdzie do jasnej, pasiastej anielki jest white stripes?! taka prawda, ze pełno jest perełek i ciezko jest zrobic zesawienie 10 najlepszych albumów ostatnich 25 lat.
    ale co sie bedziemy sugerować jakimiś podstarzałymi – zapewne- wielkimi krytykami muzycznymi? kij im w nerke i robmy własne zestawienia!
    Palebride – zwiększaj masę na nowy rok! xD

    • palebride pisze:

      buhahahaha masa już jest, teraz trzeba rzeźbić! jak mi się będzie chciało to może zrobię własne zestawienie – będzie więcej krzyku niż to warte ;D

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s